Субота 27 Липень 2024   Українська  /   Русский       Пошук    

Хто ми такі, щоби судити?

Біблія стверджує, що Бог є суддею для всіх. Бог має право судити, і Він праведний у Своєму суді. Бог не дивиться на зовнішній вигляд, а судить думки, наміри та мотиви серця.

А що Біблія говорить про нас щодо цього? Чи є у нас доручення чи дозвіл судити? Чи маємо ми такі повноваження чи доречно нам судити про дії чи мотиви інших?

З першого погляду багато людей скажуть, що це питання незрозуміле і суперечливе. А інші — що Біблія цілком зрозуміла щодо цього. Вдавшись до невеликого дослідження, ми отримаємо розуміння, необхідне для того, щоб рухатися по цій темі в здоровому, біблійному значенні.

Почнемо з Івана 7:24, де сказано:

« Не судіть на вигляд, але судіть судом праведним ».

Іван стверджує, що є праведний суд. Він зазначає, що віруючим доручено судити відповідним чином серед інших віруючих.

Перше послання до Коринтян 5:1-5:

« Є вірна чутка, що у вас з'явилося розпуста… а я… вже засудив того, хто зробив таке… у зборах ваших… зрадити такого сатані …» (дослівний переклад з KJV).

Тут ми бачимо, що Павло засудив дії цієї людини, і вони (віруючі) теж повинні так чинити.

Перше послання до Коринтян 5:11:

" Я писав вам не спілкуватися з тим, хто, називаючись братом, залишається блудником ... з таким навіть і не є разом".

Щоб ми могли дотриматися сказаного у наведеному вище вірші, буде потрібно вміння розпізнавати, який спосіб життя веде людина. Адже ми судитимемо не людину, а її дії.

Послання до Ефесян 5:11:

«І не беріть участь у безплідних справах пітьми, а й викривайте ».

Тут нам говориться розрізняти саму суть людини, не спілкуватися з нею, і навіть викривати її. Якби ми продовжували спілкування з такою людиною, це відбивало б хибну картину того, що означає бути християнином. Це досить жорстоко, але саме це Біблія каже нам робити.

Перше послання до Коринтян 6:1 -4:

« Як сміє хтось у вас, маючи справу з іншим, судитися… »

Цей вірш вчить нас доводити суперечку до іншого християнина, а потім, якщо необхідно, і всієї Церкви, перш ніж звертатися до суду.

Євангеліє від Матвія 18:15-17:

« Якщо згрішить проти тебе брат твій, піди і викрий його між тобою та ним одним…»

Далі Ісус каже, що якщо людина не послухає вас у такій бесіді, то ви повинні привести свідка, і якщо вона знову не захоче слухати, тоді треба сказати про це Церкві. Якщо ж він не послухає і Церкви, то нехай буде для вас, як язичник. Тут мається на увазі суддівство самої проблеми.

Перше послання до Коринтян 10:15:

« Я говорю вам як розважливим; самі розсудіть про те, що говорю ».

Ми повинні судити про те, що говорять чи навчають інші християни. Ми судимо не людину, а те, що вона каже.

Перше послання до Коринтян 6:3:

« Хіба не знаєте, що ми судитимемо ангелів, чи не тим більше справи життєві? »

Павло каже, що ми маємо бути спроможними судити про вчинки, а не про людей.

Дії Апостолів 8:23:

« Бо бачу тебе сповненого гіркої жовчі... ».

Тут Петро говорив про Симона, який хотів купити дар Святого Духа. Петро зрозумів це і порадив йому швидше покаятися. Це вимагало проникливості. Він не судив і не засуджував людину, але зрозумів, що те, про що він говорив, було злом.

Ісус також сказав нам у Євангелії від Матвія 7:15, щоб ми остерігалися лжепророків. Він сказав, що ми впізнаємо їх за плодами.

Ми повинні спостерігати за результатами їхнього служіння. Якщо плодів немає, то вони вовки в овечій шкурі. І знову ж таки мова про розпізнавання людської суті та результатів діяльності людини.

Іноді складається враження, що з цієї теми існують розбіжності чи плутанина, але Біблія не має протиріч. Нам дано вказівку судити єдиновірців із проникливістю для виправлення. Ми здійснюємо праведний суд і використовуємо здорове вчення, якщо розпізнаємо аморальність або викриваємо неправильні мотиви. Ми використовуємо мудрість при винесенні суджень та вирішення питань. Ми не виносимо вирок із остаточною оцінкою для будь-якої людської особистості. Це в руках Ісуса. Ми не судимо невіруючих.

Якщо справа особиста, то ми протистоїмо людині, як наказав Ісус (Мт. 18:15-17). А якщо це громадська справа, судити призначаються ті, хто має владу. Ми завжди повинні в першу чергу судити себе, зосереджуючись на стані свого серця та мотивах, перш ніж зосереджуватися на інших. В Євангелії від Луки 6:41-42 Ісус сказав:

« Вийми спершу колоду з твого ока, і тоді побачиш, як вийняти сучок з ока брата твого».

17.10.2023

Перетворююча зустріч з Ісусом

1 Після того знову з'явився Ісус учням Своїм при Тиверіадському морі. З'явився так:

Що означає мати здоровий глузд?

Коли ви відчуваєте стрес, ви пригнічені, вас долає страх або ви настільки виснажені, що не можете розумно міркувати, — чи запитуєте ви: «Що відбувається? Мені здається, я божеволію!»

Якщо таке траплялося з вами раніше або ви зараз відчуваєте подібне, хочу запевнити вас: ви не збожеволієте. Боже Слово говорить, що вам дано здоровий глузд, який не підведе на...

Уникання відповідальності

Віра в Бога – це стосунки. Стосунки з Особистістю, Яка створила Всесвіт. Навряд чи хто з людей буде поводитись зневажливо з людиною, яка займає набагато вище положення в суспільстві за їх власне. Тому і ставлення до Творця має бути шанобливим, відомим як «Страх Божий» (про страх Божий мова піде в наступному дописі).

Але...

Віра береже тебе, як мати

Вірити в Бога – означає бути людиною, яка довіряє життю. Дитина перебуває під опікою батьків і повністю довіряє їм. Доросла людина, не роздумуючи, йде до людей, бо вірить, що її ніхто не вб’є. Сім’я з довірою спить разом в одному помешканні, не боячись, що хтось із близьких заподіє комусь іншому кривду. Ти заходиш до трамвая, маючи певність, що довезе тебе до мети. Сідаєш у лі...

Молитва – найліпший відпочинок

І ось знову, шановний читачу, ти вирішив долучитися до моїх роздумів. Я хотів би, щоб вони збагатили тебе.

Добре молитися – означає добре жити. Хто добре молиться, той має змогу в будь-якій ситуації отримати Божу допомогу. Той, хто добре молиться, ніколи не почуватиметься самотнім або безпорадним.

Але як це – добре молитися?

Молитва – це розмова з...

5 правил для успішного фізичного та духовного життя

1) Щоранку відводьте час на спілкування з Богом.

У Псалмі 5:4 Давид написав про своє рішення присвячувати Богові щоранку: «Господи! рано почуєш голос мій, — рано постану перед Тобою, і дивитимусь» (переклад з Біблії короля Якова).

Особливо хочу звернути Вашу увагу на ту частину вірша, яка виділена курсивом: «… і дивитимуся». Якщо ми не почина...

Віра

Християнство прийнято вважати релігією. Але правильніше було б називати його вірою. Ми часто говоримо про християнську віру. Християнство – це віра, бо воно є системою знань, яку проголошують або в яку вірять його прибічники. Воно називається вірою також тому, що чеснота віри лежить в основі християнського розуміння спокутування.

Але що означає віра? У нашому суспільстві вірою ч...

Ворожнеча, сварки, суперництво та гнів

Ворожнеча, сварки,
суперництво та гнів
Справи плоті відомі; вони суть: перелюб, блуд, нечистота, непотребство, ідолослужіння, чари, ворожнеча, сварки, суперництво, гнів... —
Галатам 5:19–20, KJV
Одного разу я почув, як наш шестирічний син сказав своєму дев'ятирічному братові:
— Ненавиджу тебе!
Я підійшов до нього і спитав:

Чому віра без діл мертва? Роздуми над Якова 2:14-17

«Яка користь, браття мої, коли хто говорить, що він має віру, а діл не має? Чи може ця віра спасти його? Якщо брат або сестра нагі і не мають денного прожитку, а хто-небудь з вас скаже їм: “Йдіть із миром, грійтесь і їжте,” – але не дасть їм потрібного для тіла, яка користь? Так само й віра – коли не має діл, сама по собі мертва» (Якова 2:14-17)

...

Божий потік надприродних одкровень

Пам'ятаю, кілька років тому одного січневого ранку я прокинувся дуже рано. Спочатку я подумав, що мені просто не спиться і спробував знову заснути. Але що довше я лежав у ліжку, то краще розумів, що це Святий Дух розбудив мене, бо хоче мені щось сказати.

Протягом кількох місяців до цього я шукав відповіді на запитання щодо служіння та напряму, в якому я маю рухатися. Д...