Який перший колір згадується в Біблії?
Опис
У Святому Письмі можна знайти численні посилання на різні кольори, але який колір згадується в ньому першим? Це цікаве запитання потребує ретельного вивчення тексту Біблії. У цій статті ми проведемо аналіз контексту першої згадки про колір і розглянемо його богословське значення. Ми також надамо перелік ключових висновків щодо важливості цього ініційного кольору в біблійному наративі.
Вступ Біблія розпочинається захоплюючим розповідями про створення світу в книзі Буття. У початку створення Бог створив небо та землю з нічого. Спочатку Земля існувала у вигляді темного, водяного хаосу, поки Бог не почав працювати, перетворюючи її в організований і придатний для життя світ.
У перший день створення Бог сказав: 'Хай буде світло', і відділив світло від темряви. Це був початковий крок у встановленні дня та ночі. Однак лише на четвертий день Бог створив сонце, місяць і зорі, які мали служити світлом на небі.
Чому Мойсеєва мати поклала його в кошик? Докладніше Перше виразне посилання на колір з'являється в четвертий день створення, коли Бог наповнив небо небесними тілами:
І сказав Бог: 'Нехай будуть світила на тверді небесній, щоб відокремлювати день від ночі. І нехай вони будуть знаками, для позначення часу, днів і років, і нехай вони будуть світилами на тверді небесній, щоб освітлювати землю'. І так відбулося. І Бог створив два великі світила, велике світло, щоб керувати днем, і менше світло, щоб керувати ніччю, а також зорі. І Бог розташував їх на тверді небесній, щоб освітлювати землю, правити днем і ніччю, і розділяти світло від темряви. І Бог бачив, що це добре. І настала вечірня пора, і потім ранок, четвертий день. (Буття 1:14-19, курсив додано)
Тут, в четвертий день, Бог створює 'більше світло', сонце, яке керує днем, і 'менше світло', місяць, який керує ніччю. Слова 'більше' і 'менше' є першими описами кольорів, використаними в Святому Письмі для розрізнення яскравого, теплого сонячного світла та блідого, холодного місячного світла.
Отже, перший колір, згаданий в Біблії:
білий Білизна сонця і місяця символізує настання світла у світі. Як створіння четвертого дня, вони розганяють безформність і темряву, які раніше панували на Землі. Серед безмежної темряви Бог привносить сяючі небесні об'єкти, які виступають як хронометри та освітлюють планету.
Визнання білого як ініційного кольору в Святому Письмі спонукає нас до роздумів щодо його значення. Чому білий колір згадується першим? Яке значення в тому, що білий колір є початковим? Ось три ключові причини:
-
Білий символізує світло і чистоту У стародавньому світі білий асоціювався з яскравістю, блиском і освітленням. Біле світло сонця розганяє темряву і робить світ видимим. Білий також символізує непорочність і чистоту, як відсутність бруду і плями. Створення світла в перший день і білого сонця в четвертий день відображає Бога, який проникає в безформну порожнечу своєю славною присутністю.
-
Білий означає цілісність і завершеність Слово, використане в цьому уривку для позначення 'більшого', також може означати 'чудовий' або 'великий'. Воно створює враження величезного, всеосяжного світла сонця, яке заповнює весь небесний простір. Біле сонце панує над усім днем, сигналізуючи про повноту порядку та межі після безформності, описаної у Бутті 1:2.
-
Білий символізує Христа як світло для світу Зображення палаючого білого сонця, яке керує днем, вказує на Ісуса Христа, який є божественним світлом, що прийшло у світ (Івана 8:12). Як сонце влаштовує весь день, так і світло Христа переважає над іншими світилами і правителями. Перше згадування білого кольору встановлює тему Христа як правдивого Світла, яке освітлює кожного (Івана 1:9).
Отже, переважання білого кольору в розповіді про створення в Бутті встановлює світло і чистоту як фундаментальні біблійні теми. Воно вводить ідею цілісності та завершеності. І це ставить початок творчого насіння, яке розквітає в подальшому розкритті сяйва Христа.
Ось декілька ключових біблійних і богословських висновків, які випливають із вивчення першого згаданого кольору в Святому Письмі:
- Перший згаданий колір - білий, що описує 'більше світло' сонця, створене в четвертий день.
- Білий символізує світло, яке проникає темряву, чистоту, славу та встановлення порядку та меж.
- Всеосяжне світло сонця тонко передбачає повну космічну домінантність Христа.
- Розпізнавання білого як початкового кольору допомагає розуміти основні біблійні теми.
- Перевага білого колориту відкриває багатий та різноманітний кольоровий символізм у Святому Письмі.
- Створення світла та освітлення Богом свідчить про Його бажання зробити Себе відомим.
- Тема світла в Біблії розвивається протягом усього тексту, досягаючи кульмінації у Христі як 'світлі світу'.
Це вивчення першого кольору, згаданого в Біблії, розширює наше розуміння початкового розділу книги Буття. Бог починає Своє виявлення, описуючи Своє створіння яскравим білим сонцем. Як Його відкриття розкривається через Святе Письмо, божественне світло продовжує поширюватися в сяйві та славі, аж до досягнення своєї повноти в Ісусі Христі.
Висновок Спочатку Бог вводить в світ колір через яскраве біле сонце та місяць. Це початкове кольорове посилання встановлює першість світла в біблійному наративі. Білий символізує Бога, який входить у темряву, щоб створити освітлену, організовану та населену сферу.
Розповідь про створення у Бутті використовує багаті образи, які стають основою для широкого кольорового символізму в усьому Святому Письмі. Визнання білого як першого згаданого кольору поглиблює наше розуміння початкового розділу Біблії. Воно ставить фундамент для великої історії спокути, розкритої через інші тексти Божого Слова.
Наступного разу, коли ви читатимете Буття 1, задумайтеся над описом палаючого білого сонця, яке керує днем. Воно символізує настання світла Творця та передбачає прихід божественного Сина, який освітлює кожну темряву. Ця проста згадка про білий колір на четвертий день звучить у всій Біблії, вказуючи на потребу людства в світлі світу, Ісусі Христі.
Подивіться ще цікаве
|
|
|
|